عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

حاجی فیروزم مــــــــــــــــــــــــــــ ن

1390/12/23 16:8
86 بازدید
اشتراک گذاری

 

باز دوباره اومد عید نوروز        باید بخونه این حاجی فیروز

بر تن بکنم پیرهن رنگی         در دست بگیرم دایره زنگی

فریاد بزنم مژده که عید شد      زمستون باز نصیب جن و غیب شد

                       مژده بدم ای مردم بازار

 بیدار بشین از خواب دلازار

بر پا بکنین هل هله و شور

 با شمام بهار داره میاد زود

این مشکله این حقیر هر سال

 خیلی سخته تا بیدار بشن مردم بازار

 

چاره ندارم تا روز نوروز

 باید بخونه این حاجی فیروز

 

ابراب خودم سامبولی بلیکم

ابراب خودم سرتو بالا کن

ابرابه خودم از خواب بیدار شو

اربابه خودم همراه ما شو

 

با بنده که چند صد ساله هستم

دستتو بیار بزار تو دستم

 

با همدیگه یک صدا بخونیم

 بعد از این دیگه با هم بمونیم

 

بشکن بشکنه بشکن  من نمیشکنم  بشکن

این ور بشکنم این گله داره            اون ور بشکنم اون گله داره

بیچاره دله من که عجب حوصله داره

 

و این آخرین دانلودانه سال 1390 برای دلهای همیشه شاد شما عزیزانم

 

و لب همیشه خندون همسری و پسری گلم

 

 

کلیک کن

s3.picofile.com/file/8187815034/07_Haji_Firooz_Mp3_128kbps_p30download_com.mp3.html

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)