عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

یــــــــــــلدا خوش آمدی....

1390/9/30 15:43
109 بازدید
اشتراک گذاری

این هم تقدیم به همه عاشقان در این شب زیبا و دوست داشتنی... ما که خوشمان آمد

 

 

دانـــــــلودانـــــــــــه

 

s6.picofile.com/file/8187840900/Hamed_Mahzarnia_Shabe_Yalda_320_1_.mp3.html

 

نازنینم اولین شب یلدایی ات مبارک. چه ذوقی دارم که حتی یک دقیقه بیشتر با منــــــــــــــــــــی

 

 

خوب من میخوام شرط بندی بکنم سر هنــــــــــــــدونه هر کی میخواد بیاد جلو.. به نظر شما این هندونه قرمز از آب در می یاد؟

 

 

نه اصلاً همشو خودم میخورم آخه من اولین باره که دارم هندونه میخورم شماها تا حالا این همه هندونه خوردین ( نوش جونت پسر گلم  .. 

 

 

به بـــــــــــــــــــــــــــــــــــه عجب هندونه ای ..... راستی هندونه رو با پوست میخورن ؟ من درست میل میکنم ؟ اگه نظری یا پیشنهادی بهتر از این دارین بفرمایین

 

 

خوب بفرمایین شام ... این هم میز تزیین شده خونه مامی جونی و دست پخت خوشمزه مامی جونی

( توی این روز ما و همه فامیل خونه ددی جمع بودیم ، خیلی هم خوش گذشت )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)