عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

می‌خواهمت چنان که شب خسته خواب را

1390/10/16 17:10
248 بازدید
اشتراک گذاری

می‌خواهمت چنان که شب خسته خواب را 森ガール のデコメ絵文字

 

 

می‌جویمت چنان که لب تشنه آب را

 

 

محو توام چنان که ستاره به چشم صبح ゜*パステル*゜ のデコメ絵文字


یا شبنم سپیده‌دمان آفتاب را カントリー のデコメ絵文字

 

بی‌تابم آنچنان که درختان برای باد


یا کودکان خفته به گهواره تاب را

 

 

بایسته‌ای چنان که تپیدن برای دل


یا آنچنان که بال پریدن عقاب را

 

قیصر امین پور

 

همین =) +اینم دوسش دارم

s6.picofile.com/file/8187839734/Atem_Tutem_Men_Seni_www_wikipana_blogsky_com.mp3.html

 

آتم توتم من سنی  

 

شکَرَ قاتم من سنی 

 

آخشاما بابان گلندندَ اونونه آتم من سنی

 

 

من با این عکسات یه عالمه خاطره دارم +++)


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)