عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

کلاه زرین

1391/3/2 23:37
387 بازدید
اشتراک گذاری

من مادری نگرانم ،

مادری نگران برای پسرم ،

 

هنگامی که بادهای سختی و مصیبت می وزد

همیشه به یاد داشته باش

 کلاه تفکر مثبت را به سر بگذاری :)

 

 

 این  عکس ها با کلاه های کودکی تو تنها برای قشنگی نی نی پسرم هستند . بماند که بعدها چه عکسهایی با کلاه های مختلف به یارگار داشته باشی ...

 و من مادر  تو ، پیش بینی می کنم روزهای خوب آینده را...

اینکه تو همچنان خوبی، پاک.

عجب لحظات شکوهمندی... مادر !

روزی را ببینم تحصیلاتت به پایان رسیده و من و پدرت آمده ایم برای جشن پایانیِ آن.

روزی را ببینم تو با کلاه زیبای فارغ التحصیلی ،

تو آن بالا باشی و ما برایت دست بزنیم و من بمیرم و بمیرم و بمیرم...

می دانی روزی را ببینم که تو موفقی.


در هر چیزی، علم، کار، ورزش، هنر... هر آنچه که خودت انتخاب کرده ای.

همین برایم بس ست جاااان مادر.

همین که بیاییم بنشینیم روی صندلی و موفقیت از تو ببینیم.

 

کی تورو قشنگت کرده؟
شهر فرنگت کرده؟
از همه رنگت کرده؟

 

 

قربون تمام عکس های با کلاه و بی کلاه گل پسرم...

. من عاشــــقتم مامان.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)