عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

آماده کردن اتاق

1389/12/21 23:04
95 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه عزیزم وقشه تا یک اتاق زیبا و کودکانه داشته باشی آخه دیگه کم مونده تو بیای فقط 2 ماه دیگه مونده تا بیای پیش منو و بابات .امروز صبح که از خواب پاشدیم قرار شد اتاق تو رو که قبلاً کارگاه نقاشی من بود رو تمیز ومرتب کنیم تا سیسمونی نی نی رو بچینیم . امروز هم عصر سری دیگه ای از سیسمونی تو که شامل تخت ، کمد لباس ، بوفه اسباب بازی  تو بود وقبلاً منو -بابا فرزاد - مامی جونی رفتیم و از یافت آباد برات خریدیم و زحمت خریدش هم با مامی جونی و ددی مهربون بود، برات بیارن و نصبش کنن . وای که چقدر دوست دارم زودترهمه وسایلت بیاد و من اتاقتو بچینم .خلاصه بعد از نصب سرویس خوابت منو بابات ساعت 7 عصر رفتیم بیرون تا برای اتاقت فرش و لوستر بخریم آخه فردا قرار بود خاله هات با مامی جونی و آرینا (عسل خاله) بیان و اتاقتو بچینن . منو بابات بعد از کلی گشتن ،البته من چون دیگه سنگین شده بودم نمی تونستم زیاد راه برم ولی تونستیم یه فرش خوشگل با رنگهای شاد لیمویی و نارنجی که من عاشق این رنگها هستم و یک لوستر هم تقریباً با همین رنگها برات بخریم .  هـــــــــــــورا چه عالیه ...مبارکت باشه عزیزم امیدوارم ازشون لذت ببری.

 

 

 

    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)