عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

مهربانترین همسر و پـــــــــــــــدر روی زمیـــــــــــــــــن

1389/12/21 23:05
131 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام به خدای مهربونم و وبلاگ پسر قشنگم و همسر گلم

میخواستم قبل از همه چیز اینجا از همسر مهربان ، دلسوز، فداکار ، عاشق ، و خلاصه هرچی بگم کم گفتم ازش تشکر کنم . پسرم بابات بهترین پدر دنیاست من باید اول از خدا تشکر کنم بابت این لطفی که شامل زندگی من بوده و دوم از حق نباید گذشت ممنون و سپاس میکنم پدر و مادر فرزاد عزیزم رو . چون تربیت پدر و مادر هست که شخصیت اصلی فرزند رو می سازه و اونها این وظیفه شون رو به نحو عالی انجام دادن و من همیشه دعا گویشان هستم . پس من هم همچون آنها و پدر و مادرعزیز خودم می توانم کودکی با ارزش و عاقبت بخیر داشه باشم . و تو مطمئنم بهتر از پدرت می شوی . در این 9 ماه حاملگی بابات خیلی هوای منو پسرشو داشت . همیشه مراقب غذای من بود بهترین ها رو میخرید تا من بخورم تا هم تو بچه ای قوی باشی و خوشگل و هم من در این 9 ماه کم نیارم. خلاصه هر چی ویتامین بود به منو تو می رسوند ( ماهی ، عسل ، سیب ، هندوانه ، به ، آجیل ، انـــــــــــــــــــــــــــــــــار که فکر کنم به عمرم اینقدر انار نخورده بودم سه ماه زمستون اتاق تو رو چون خنک بود کرده بودیم انبار انار که هر شب بابات دون میکرد و هر کدوم یک کاسه میخوردیم . و خیلی خوردنیهای دیگه . شکلکهای جالب آرویــــــــنفکر کنم به تو هم تو دل من با این خوراکیهای خوشمزه بد نمیگذشت . نوش جانت عزیزم بخور تا قوی بشی و به قول آرینا کوچولو که به من میگفت :( خاله زیاد زیاد بخور تا نی نیت بزرگ شه و زود به دنیا بیاد ) الهی قربونت برم با این افکار کودکانت .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)