عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

تولد در تولد

1389/12/21 23:16
938 بازدید
اشتراک گذاری

 hbday02

تولد در تولد، این بهار است

 

بهار امسال با بوی نگار است

 

ز سویی جشن تولد من

 

ز سویی ، زندگی در سبزه زار است

 

سلام خدای مهربونم سلام نازدونه مامان

 

امروز خیلی خیلی خوشحالم، آخه امروز روز تولدم و تا تولد پسرم فقط یک ماه

 

مونده.تولدهم مثل لحظه ی تحویل ساله که بسته ی سال جدید زندگییت رو

 

ازخدای مهربون میگیری همیشه روزتولد آدم قشنگه،و وقتی همه اونهایی

 

که دوستت دارن تولدت رو بهت تبریک می گن تازه می فهمی،چقدر

 

زیادن آدمهایی که دوستت دارن و این خودش روز رو قشنگتر می کنه به هر

 

حال تولدم مبارک!

امروز هم مثل هر سال خانواده من و بابافرزاد و خاله مینا با خانواده و عمو

 

فرشاد و زن عمو اومدن خونمون و یک جشن تولد مامانی گرفتیم که جای

 

پسرنازنینم خالی بود ولی سال بعد باهم این جشن رو میگیریم عزیزم.

 

مراسم فوت کردن شمع هم من نتونستم شمع رو فوت کنم چون تا خم

 

میشدم شکمم جلوتر از خودم مچسبید به کیک ولی بابا فرزاد کیک رو گرفت

 

بالا تا من شمع ها رو خاموش کردم . کیکش هم خیلی خوشمزه بود 

 

 

خدای مهربونم شروع میکنم با نام تو و لحظه هام رو ،همراهم باش تو

 

سال جدید زندگیم. خدا جونم هدیه تولد منم یادت نره.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)