عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

3 ماهگـــــــــــــــــــــی ات مبارک

1390/4/20 14:36
179 بازدید
اشتراک گذاری

шарики сердечкиخــــدای من شکرتшарики сердечки

 

ای زیباترین ترانه هستی

 

                                    124.gif

 

ما هگی ات مبارک .

 

 

 

لبخند بزن عزیزم لبخند تو چه زیباست

لبخند تو برایم شیرین تر از مرباست

لبخند تو بهشته این کار سرنوشته

چی میشه که ببینم روی تو ای فرشته

دنیای من قشنگه روزاش چه رنگارنگه

آخه عزیز جونم داره برام میخنده

 

 

همیشه احساس خوبی دارم وقتی به چشم های مهربونت خیره می شم. پسرکم،چقدر آروم و بی صدا برام لبخند میزنه . من هم تلاش میکنم تا نگاهم و حواسم به سمت نازنین پسرم باشه ؛ تو هرزگاهی دست و پا می زنی و ازسرشوق و شعف می خندی و جلب توجه می کنی و من همچنان در تلاش هستم ...

با آرزوی رسیدن به همه ی آرزوهایت ؛ گل زیبای من

  و آرزوی همیشگیه من ، همیشه با تو بودنست ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)