عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

باباهای مهربون روزتون مبارک

1390/3/26 14:33
388 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندی که بهترین ها را خلق می کند (مثل بابا فــــــــــــــــــرزاد)

 

 

 عدنان جان سلام پسرشیر مَردَم . امروز روز تمام باباهای مهربون و دوست داشتنی یه . بابا فرزاد هم یه بابای مهربون و دوست داشتنی برای پسر نازش و یک همسر نمونه برای منه و همیشه احساس خوبی دارم وقتی به چشمهای مهربون بابات نگاه میکنم و حتما تو هم این حس خوب بودن و دلسوز بودن بابا فرزاد رو نسبت به من و خودت حس میکنی .

 

 

                      شعر برای روز اول مهر, بازگشایی مدارس, شعر اول مهر

 

 

خوش به سعادتت که نامیده اند نام زیبای تو راپـــــــــــــــــــــدر

 

اونکه خوب و رئوف و مهربونه

 

 

بابای منه

 

 

چهره خنده رو داره تو خونه

 

 

بابای منه

 

 

اونکه خوب و رئوف و خوشزبونه

 

 

بابای منه

 

 

مرد نمونه بابای منه

 

 

گرمی خونه بابای منه

 

 

خیلی میدونه بابای منه

 

 

عزیزمونه بابای منه

 

 

از همه بهتر بابای منه

 

از جان بهتر بابای منه

 

و اینبار نیز به رسم ادب و احترام ویژه خدمت بهترین و دوست داشتنی ترین باباها ( بابای ناز خودم (ددی ) و بابای گل فرزاد (بابایی ) این روز با شکوه رو تبریک و شاد باش میگم  ....

و برایتان از ته دل آرزوی سلامتی ، عاقبت بخیری ، صبر و مهربانی دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)