عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

مادرم روزت مبارک

1390/3/3 1:54
213 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربان تمام مادرها

 

 

خدایا به خاطر نعمت بزرگ و لذت زیبای مادر بودنم که به من

 

 

بخشیدی شکر  .

 

ای الهه صبر و امید !

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی

مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی

مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من

مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور

مادرم پاینده باشی پر غرور

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

 

 

پسرم ممنون که با اومدن تو من صاحب نام زیبای مادری و مقام بالای مادر بودن رسیدم امیدوارم لیاقت مادر بودنت رو داشته باشم .

 

 

مامان جون مهربونم و مامان توران نازنینم بدونین با تمام وجودم دوستتون دارم و دعایتان می کنم تا زنده هستــــــــــــــــــــــــــــــم و لحظاتی پر از آرامش و آسایش برایتان آرزو میکنم .

 

وجود زیبای مادری و زن بودنتان مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)