عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

بگذار بـــــــــــــــــــــــــگویمت پسری از جنس بـــــــــــــــــــــــــهشت

1389/12/16 23:17
194 بازدید
اشتراک گذاری

نام زیبای تو را مثل گلبرگ شقایق

در درون دفتر خاطره دل می نهم

با نی از جنس پیچک مینگارم اسم زیبای تو را

بر سر گلهای خوب رازقی بر سر گلبرگ زیبای سپید اطلسی

و درون قلب خود آویزان کنم 

نام زیبای تو را در درون دست خود خواهم نوشت

تا به هنگام دعا سوی نور سوی خدا

نام تو بر لب من خواهد بود و به آن تقدیر خوب خواهم ساخت

نام زیبای تو را در درون قلب خود خواهم نوشت

تا به هنگام تپش نام تو در خون من جاری شود

و به من شعر و نسیم خوب بودن هدیه دهد

نام زیبای تو را در درون خورشید خواهم سرشت

تا به هنگام طلوع نام تو در کل دنیا پر شود

و به گرمای وجود نامت زندگی زیبا شود

و به هنگام غروب تا طلوعی دیگر

خاطرات نامت نقل هر مجلس شود

سلام پسر نامدار من .وقتش رسیده تا منو بابات به فکر یه اسم خوب برات باشیم . نامی که لایق تو باشه تویی که بهترین مخلوق خدایی . من که به اسم خاصی فکر نکردم ولی بابات از اول زندگیمون میگفت اَگه خدا به ما پسر بده من دوست دارم اسمشو عدنان بذارم . وحالا اون اَگه حقیقت پیدا کرده .

 
شکلکهای جالب آروین

شکلک های محدثه

( عدنان ، برگرفته از ریشه جنات عدن در قرآن، بهشتى که خداوند به مؤمنان خواهد داد، با صفات گوناگونى توصیف شده است مانند جنة عدن جنة المأوى و جنة الخلد. منظور از بهشت عدن بیان جاودانگى بهشت است جنات عدن محل خاصى از بهشت پروردگار است که بر سایر باغهاى بهشت امتیاز دارد.عدن دار الله التی لم ترها عین و لم یخطر على قلب بشر، لا یسکنها غیر ثلاثة النبیین و الصدیقین و الشهداء: عدن آن خانه پروردگار است که هیچ چشمى آن را ندیده، و به فکر کسى خطور نکرده و تنها سه گروه در آن ساکن مى شوند: پیامبران، صدیقان (آنها که پیامبران را تصدیق کردند و از آنها حمایت کردند)وعد الله المؤمنین و المؤمنات جنات تجری من تحتها الأنهار خالدین فیها و مساکن طیبة فی جنات عدن و رضوان من الله أکبر ذلک هو الفوز العظیم؛ خدا به مردان و زنان با ایمان بهشت هایى را وعده داده که از زیر [درختان] آن نهرها جارى است در آن جاودانه اند، و نیز سراهاى پاکیزه اى را در بهشت هاى ابدى [وعده فرموده] و هم چنین خشنودى و رضایتى از سوى خدا [که از همه آن نعمت ها] بزرگ تر است این همان کامیابى بزرگ است" سوره ى توبه آیه ى 72. در جائی دیگر می فرماید که: "جنات عدن یدخلونها و من صلح من آبائهم و أزواجهم و ذریاتهم و الملائکة یدخلون علیهم من کل باب؛ بهشت هاى جاویدى که آنان و پدران و همسران و فرزندان شایسته و درست کارشان در آن وارد مى شوند، و فرشتگان از هر درى بر آنان درآیند" سوره ى رعد، آیه ى 23. ابن عباس گوید: منظور، آن درجه عالى بهشت است که جایگاه شهدا و صدیقان است.«جنات عدن» در یازده آیه ی از قرآن مجید آمده است این تکرار و تأکید دلیل بر اهمیت آن در توصیفات مربوط به بهشت می باشد: "جنات عدن التی وعد الرحمن عباده؛ باغهاى عدنى که خداوند رحمان به بندگانش وعده کرده است".

عدنان به معنی لذّت ، خوشی و بهشت زمینی . در تورات جایگاه خوشی ها و نعمت های روی زمین است و جایی است که خداوند آدم و حوّاء را جای داد . بهشت روی زمین . برگرفته از سایت:http://alaam.tahoor.com/page.php?id=16886

 

عدنان پسر نازنینم من هم می نازم به این نام پر افتخارت که بابات برات انتخاب کرده امیدوارم تو هم در آینده ازاسمی که برات انتخاب کردیم خوشت بیاد و به این نام زیبای بهشتی افتخار کنی و همچون نامت در هر مرحله از زندگیت خداون برایت بهشت روی زمین را نصیبت کند . الهی آمی .....    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)