عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

فقط تو !

1391/4/20 16:40
101 بازدید
اشتراک گذاری

"بخند پری کوچک دریاچه دلِ من "

 

من خوشحالم

 

من خوشحالم از صدای بازیهای تو و پدرت .

 

خوشحال از پیچش پر طپش عشق پدر و پسر ، که احساس را معنا می کند.

 

 آری ، من خوشحالم

 

از وابستگی ات به پدرت.

 

خوشحال از تکرار با تو بودنها

 

خوشحالم از لحظه هايي که بی تاب پدرت می شوی ...

 

خوشحالم از اینکه آرو مــت می کنه ...


چه خوب که این همــــه عاشقی می کنید با هم...

 

و من خوشحالم از آرامش همیشگی که در کنار شما دارم

 

پدرت، بی شک معناي تمام خوب های ناتمام است

 

 به طعمِ مهربانی

 

آری عزیزم بدان و ببین که من خوشحالم از داشتن شما

 

                                    خوشحالم که دوستتان دارم ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)