عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

بیش از عشق بر تو عاشقم

1391/5/12 15:47
112 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم

 

من عشق را در تو

 

تو را در دل

 

دل را در موقع تپیدن

 

وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم

 

من غم را در سکوت

 

سکوت را در شب

 

شب را در بستر

 

وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تــــــو دوست دارم

 

زندگی را به خاطر زیبایی اش

 

و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم

 

من دنیا را به خاطر خـــــــــــدایش

 

خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

 

 

دوستت دارم عزیزترینم

..

پنجمین سالگرد عقدمان مبـــــارک

 

 

می توانم بگویم آنگاه که با توأم چه احساسی دارم

 

آنگاه که با توأم احساس پرنده ای را دارم که آزاد و رها در آسمان آبی پرواز می کند

 

آنگاه که با توأم چون گلی هستم که گلبرگهای زندگی را شکوفا می کند

 

آنگاه که با توأم چون امواج دریا هستم که توفنده و سرکش بر ساحل می کوبند

 

آنگاه که با توأم رنگین کمانی پس از توفانم که پر غرور، رنگهایش را نشان طبیعت می دهد

 

آنگاه که با توأم گویی هر آنچه که زیباست ما را در برگرفته است

 

اینها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است

 

 

«تو همانی که همیشه به او اندیشیده ام»

 

«تو برای من مهمترینی در جهان»

 

«تو همانی که دوستت دارم»

 

شاید واژه عشق را ساخته اند تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند

 

اما باز هم این واژه کافی نیست

 

با این همه چون هنوز بهترین است

 

 

بگذار بگویــــم و باز بگویـــــــم:

 

                                                «بیش از عشق بر تو عاشقم»

 

 

و امروز ثمره عشقمـــــو ن ، شده نبض زندگیــــــمون

 

همه وقت،

 

همه جا،

 

من فدای شما، به جای همه گل ها شما بخــندین!

 

و من خوشبخترین مخلوق خدا

 

دیونه وار دوستـــتان دارم..

 

 

 

همین و ...

 

و این هم  دانلودک شما ........

 

http://s3.picofile.com/file/8187868118/08_Doset_daram.mp3.html

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)