عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

تولدت مبـــــــــارک زیبــــــاترین بـــــــهانه من ...

1391/5/14 1:43
84 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من ..

 

نازنین همسر مهربان من؛

 

دیدی آنقدر تقویم هایمان ورق خورد تا دوباره تولــــدت شد ..

 

ماه من ..!

 

نا ممکن است که احساس خود را نسبت به تو، بتوانم با واژه ها بیان کنم

 

با این همه هنگامی که می خواهم اینها را به تو بگویم و یا بنویسم

 

واژه ها حتی نمی توانند ذره ای از ژرفای احساساتم را بیان کنند

 

آغاز سی و چند سالگی ات مبارک ..!

 

مرد مهربـــــونم ؛ عشــــــــــــق همیشگی خودم

 

تو 33 ساله شدی ..

 

عهدمان 5 ساله ..

 

نوروزمان 6 ساله .. .

 

 

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم

تولدت آذین زندگی من و پسرمان باد

 

 

پسرم پدرت ، بی شک بهترینه پدرهاست که خدا به ما بخشیده ...

 

 

گل نازم ؛ به تو می بالم

 

همیشه دوستت دارم www.seniaku.com - Tuzki Bunny

 

 

این دانلودک هم برای بهترینم ...

 

http://s6.picofile.com/file/8187870226/Mohammad_Reza_Hedayati_Ba_To_Arumam.mp3.html

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)