عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

یه سفارش به خدامون ...

1393/4/12 15:59
142 بازدید
اشتراک گذاری

آرزويم اين است...

 

 نتراود اشك در چشم تو هرگز مگر از شوق زياد...

 

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز....

 

و به اندازه ي هر روز تو عاشق باشي....

 

عاشق آنكه تو را مي خواهد...



و به لبخند تو از خويش رها مي گردد...(مثل من)



و ترا دوست بدارد به همان اندازه كه دلت مي خواهد....

 

هرگز غمت مبادو خدا با تو یار باد....

 

آرام جانم ؛

 

عدناااااااان !!

 

 بهترین بهترین من..

 

4 روز ِسختی را پشت سر گذاشتیم .


4 روز نفس گیر را ...

 

تو خوب نبودی و من هم

 

حالا مطمئن تر از همیشه فریاد میزنم

 

خدا نزدیک است...

 

با تو

 

پیدایش کردم. با هم پیدایش کردیم...

 

خدا همچنان نزدیک است !!

 

آنقـــــــــــــدر صدایش کردم ، آنقدر صدایش کردم ، تا ؛
 

سرش را برگرداند و نگاهم کرد !

برگشتم و نگاهت کردم ! شاداب تر از همیشه می خندیدی .

آری ،
او خواست و تو ، دوباره خندیدی !
 

 

خدایا از اعماق قلبم شُکر

 

به اشکهایم میبالم و حسادت میکنم

 

چون به یاد تو و مهربانی هایت

 

هميشه بر گونه هایم

 

میلغزد و ميدرخشد

 

خدای خوبم شُکرت

 

ميدونم كه ميدوني شكرگزارتم هميشه

 

و بخاطر بزرگترين نعمتت كه سلامتي پسرمه

 

ممنونم خداي خوبم ...شكرت

 

خدای خوبم بيشتر از هميشه دوست دارم

 

با اشك و لبخند دوستت دارم

 

با احترام .... بوس

 

+ همین  { }

 

http://s9.picofile.com/file/8279647000/Asheghetam.mp3.html

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)