عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

زیباترین آرزوی تـــو

1393/7/24 17:41
325 بازدید
اشتراک گذاری

و اما تو عدنان پسر دوست داشتنی من ..

 

این روزهادریا دریا مهربانی ات را نثارم می کنی  ...

 

این روزها مدام هوس یک چیز در سر داری

 

روزی نیست که این خواسته زیبایت را بیان نکنی و با گفتنش صورت نازنینت غرق در شادی نشود ...

 

می شود  ... ؟!

 

تو : مامان می شه یه نی نی داشته باشیم  ؟

 

مامان فقط باطری نداشته باشه .( فدای تفکر کودکانه تو که نمی خواستی اون نی نی عروسک باشه )

 

مامان بیاد توی تخت من بخوابه ، باهاش بازی کنم . بهش غذا بدم ....

 

مامان مثلا من یه دکمه بزنم نی نی زود زود بی یاد میشه مامان ؟

 

من ؟!
 
 
چطور بايد باشم بعد از ديدن و شنيدن تو ؟
 
 
غير از اينكه همانجا برايت بميرم ، چه كاري بر مي آيد اصلا از من ؟!
 

 

!اينها را لبخند زنان گفتي و من برايت مردم ! براي آرزویت هم

 

جمله هايت مو به مو ثبت شده در خاطرم عزيزكم

 
 
تو چقدر مهربان تر شده اي پسرم. 
 
 
چقدر !
 
 
الهي كه مادر فداي بند بند وجودت . 
 
 
فداي این تفکرات زیبای کودکانه ات  .
 
 
چه خوب که بی تابی برای فرشته ای دیگر با بالهای صورتی  .
 

 

 آخر چه چيز لذتبخش تر از اين ؟

 

 

در خانه سبزمان فرشته ی دیگر باشد به مهربانی وجود ناب تو ...
 
 

تو عدنان هستی

 

بـــــــــرگزیده

 

خـــــــــالص

 

نهایت مهربانی ...

 

اين روزها نگاهت ميكنم مدام . 
 
 
و به اين فكر ميكنم كه مي شود روزي كسي را مثل تو دوست داشت !
 
 
و همينطور نگاهت مي كنم و فكر مي كنم ...!
 
 
آآآآآخ كه با تو بودن چقدر خوب است . چقدر شيرين ، چقدر ناب . 

 

و امروز یه نی نی مهمان خانه مان بود و تو چقدر بی تاب بودی چقدرذوق داشتی

 

با دیدن این فرشته صورتی .

 

 

نامش نگار بود 6 ماه بیشتر نداشت .  زیبا و دوست داشتنی چون تو ...

 

مدام نگاهش میکردی تمام اسباب بازیهایت را برایش آوردی . نازش میکردی باهاش

 

حرف میزدی کلی خوشحال بودی .

 

تو نگاه میکردی ، خم میشدی دستش رو ناز میکردی   .

 

تو : مامان چرا نگار دندون نداره ؟

 

الهی من فدات بشم پسرم .

 

آخ كه تو چقــــــــــدر با محبتي گل من .
 
 
چقدر لطيف و مهربان !

 

آنقـــــــدر دوستت دارم كه مجنون ليلي را نداشته. باور كن !
 

 

در گوشی با خـــــــــــــــــــــــــــــــدا  :
 
 
 
زیبای من ! خدای من ...

 

خدایا... شکرت...! شکرت که هنوز حواسم به مهربونیت هست...

 

خدایا ... بر تو عاشقیم ... و با تو یا رب خوشبخت ترینیم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)