عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

اعتمااااااد به نفس ...

1393/7/21 17:7
480 بازدید
اشتراک گذاری

هوررررررررررا خیلی خوشحالم! :)) آخه یه روز خیلی متفاوت رو داشتیم ...

 

امروز خونه خاله نرگس دعوت بودیم به مناسبت یک جشن خانوادگی برای خداحافطی و رفتن

 

یک خانواده بسیار خوب و دوستداشتنی به آمریکا  ( برادرشوهر و جاری ) خاله نرگس .

 

در ضمن روز عید غدیر هم بود و مناسب جشن و شادی ...

 

اما خوشحالی من از این روز چیز دیگریست

 

همیشه نازنین من ؛

 

پسرک من!


بارها و بارها دیگران را مجذوب خودت کردی!

 

کوچه، خیابان، مغازه، مهمانی و هرجای دیگر... فرقی نمی کند!

 

کارهایی که با تمام کودکیت ، عشق به پا می کند در دل همه!

 

امروز هم با هنر نمایی خودت و  با اعتماد به نفس در بین جمع میکروفن به دست گرفتی

 

و شروع به خواندن آهنگ مورد علاقه ات به نام دوست دارم ( از محسن یگانه ) و بزنم

 

به تخته از آهنگهای آغاسی کردی

 

آهنگ دوست دارم رو می خوندی و هر جایی از آهنگ رو بلد نبودی ذهنی چیزی جایگزین می کردی

 

و دوباره می خوندی ...

 

الهی من فدای همه تو که این قدر خلاق هستی

 

و چقدر محبوب و دوست داشتنی هستی در بین خانواده

 

تو خود باغ بهشتی

 


تو بخود آمده از فلسفۀ چون و چرایی

 

 

وقتی یک کودک 3 سال  6 ماه در خانه داشته باشی، باید فقط غرق تماشایش

 

 

باشی تا مبادا لذت دیدن کارهایش از دیدرست جا بماند.

 

باید سراپا گوش بشوی تا زیزترین آواهایش هم از دستت نرود...

 

این روزها تکرار ندارند...باید تک تک ثانیه هایش را به تمامی زندگی کرد.

 

همین ها کافیه برای احساس کردنِ خوشبختی!

 

چقدر دوستت دارم...


چقدر برای من همــــــــــه چیزی!

 
 

دل نوشت :

 

** در زندگی روزهایی هست که باید زرکوبشان کنی بر صفحه دلت تا همیشه

 

مزمزه اش خاطرت را شیرین کند!:) مثل امروز که تــو آفریدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
27 مهر 93 22:21
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، دختر بابایی ، با عکسهای جدید سفر به اصفهان به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر تشریف بیارید و با گذاشتن یه یادگاری ، دنیای قشنگ و معصومانه دخترم رو زیباتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما هستیم.