عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

روز کـــــودک ...

1393/7/17 16:52
348 بازدید
اشتراک گذاری

پسر زيبا روي من !

 

 

امـــــروز روز تو ست . تويي كه بي نظير ترين پسر عالمي .


امروز با تمـــــــام وجود برايت آرزو ميكنم ، هر چه خوبي ست . هر چه زيباي ست .


امروز به خود ميبالم از اينكه فرشته ي پاكي چون تو ، مرا " ماما " خطاب ميكند .


از اينكه پسر زيبا و شيريني چون تو دارم ، غرق در لذتم .

 

 

و باز این پدر همیشه مهربان و عاشق پسر تو رو با هدیه ای غافل گیر کرد و باعث شد

 

دیشب دوباره صدای خنده هات زیر سقف خونه پیچید و برق شوق توی چشمانت با دیدن

 

به قول خودت جـایزه  ستودنی بود و چقدر با همان دل کوچک کودکانه ات و با شیرین بیانی

 

از پدرت مدام تشکر میکردی و ممنون را مثل همیشه  پشت سر هم میگفتی ؛

 

 

و این کارهایت برای من، بهتر بگویم ما، پر از لذت ست.


پر از مستی، از داشتن بی نظیـــر 3 ساله ای چون تو.

 

مبارك ات باشد اين روز با شكوه و بهشتي  ، پسر بي همتاي من .

 

روز کودک رو به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگم

 

 

 

 

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

 

او کــه هرگز نتوان یافت همانندش را

 

 

 

 

تو !


تمـــام عمر و هستي مایی عدنــان .

 

باور كن !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)