عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

تو و ماست ...

1391/6/14 22:17
93 بازدید
اشتراک گذاری

نازکِ ناز دانه ی من؛

 

این روزهای با تو بودنمان می گذرد به کودکانه های تو؛

 

به دنیای پاک و قشنگ ات، به فکر های پُر از شور و بکــر تو و کار های بدیع ات!

 

 

 

فکر ها و کارهایی که گاهی فهمیدن فلسفه و چراییِ انجام دادنش؛

 

برای من و آقای پدرت، سخت که نه، اما خب آسان هم نیست!

 

اینکه چه می شود که یک کار را بارها انجام دهی و ذوق کنی، که اگر کسی نداند

 

انگار بار نخست ست...

 

 

 

پسرک نازم ؛

 

 

چقدر خوردن ماست با اون دستهای کوچیکت لذت بخش بود چقدر خوشحال بودی

 

 

من فدای همه اون لبان ماستی و دستان ماستی تو بشم

 

 

این کارها را بکنی یا نه، مهم نیست.

 

من خراب تو شده ام، از همان ماه مهربان، که مهمان دلم شدی...

 

آب از سرم گذشته پسر!

 

 

 

. من عاشــــقتم مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)