عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

پله پله ..

1391/6/5 16:16
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام


علاقه ي خوبـم


علاقه جانِ من ، مي‌داني


من؛


همیشه و هر زمان کنار توأم

 

داری روز به روز بزرگ تر میشی.

 

 از دیروز پله ها را با کمک پاهای کوچکت بالا میری ...

 

بدون کمک من و پدرت فقط خودت و خـــــــــــــــودت

 

تنهای تنها

 

آرام و صبور و با اعتماد به نفس

 

دیگر نگرانت نیستم ...

 

آرامشم ...

 

 

مي خواهم سجده کنم به سمت خـــداي تـــــــو ...

 

از تو گویــــــــم

 

از تو ای آرامشـــــــــم ؛

 

 از تو که درک همه هستی ز دل داری

 

تو مروارید چشمان خدایی

 

تو سر مستی احساس خدایی

 

تو یک ناباور از خلق خدایی

 

تو روحت ، وجودت ، همه از مست خدایی

 

تو نقاشی احساس خدایی

 

جــــــــــان مادر، امید قلب و دل من؛

 

بدان ؛

 

 موفقیت ؛ مجموعه ای از تلاش های کوچـک روزانه است ... 

 

و خداوند ما را  ایستاده آفرید، تا ایستادگی  را از یاد نبریم ...

 

امیدوارم با پله های پیشرفت زندگیت ، با اعتماد به نفس بالا برخورد کنی . . .

 

 

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)