عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

تو یک بهشـت فروردینی

1393/1/1 17:33
100 بازدید
اشتراک گذاری

تو گل سرخ منی
تو گل یاسمنی
تو چنان شبنم پاک سحری ؟
نه
از آن پاکتری
تو بهاری ؟
نه
بهاران از توست

 


از تو می گیرد وام
هر بهار

این همـــــه
زیبایی را ...

 

 

همراه تو هزار عشق از راه میرسد

 همراه تو بهار…

 

 

باغ های گل سرخ،

شاخه گسترده به مهر،

غنچه آورده به ناز،

دم به دم از نفس باد سحر؛

غنچه ها می شد باز .

غنچه ها می رسد باز،

باغ های گل سرخ،

باغ های گل سرخ،

 

 

سومین بهارت را سپری می کنی ، گل سرخ من ! خوشتر از تافته یاس و سحربافته ام

هرچه را که باید ، گفته ام در وصف 36 ماهگی ات ،

 

دوستت داریم،  به اندازه مهربانی خـــدا .

تو هم ای خوب من!این نکته به تکرار بگو!



این دلاویزترین شعر جهان را، همه وقت،
نه به یک بار و نه ده بار ، که صد بار بگو!
"دوستم داری" را از من بسیار بپرس،
"دوستت دارم" را با من بسیار بگو!

سومین بهارت مبارک.

 

 

تحویل بهار امسال، با تو، قشنگ تر بود، پر از عاشقی بود.

پُر از یه عالم حس قشنگ 3 نفره، باور کن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)