عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

ای چراغ هر بهانه از تو روشن

1393/1/31 16:43
156 بازدید
اشتراک گذاری

ای بهترین زیبـــــــــــای من

ای سربناز آرام من

ای بهترین فردای من

نیلوفر شبهای من

ای بهترین جان در بدن

ای فکر ای افکار من

 

ای بهترین آغوش

ای قشنگترینم

" می پرستمت مادرم ...

 

روز زن و مادر رو به همه مادران  ، به خصوص آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان ، دو

مادر مهربان خودمان ( مامی جونی  و آنا ) تبریک میگم.......

 

 

پسرم

ماه من ...!

امشب دلم می خواهد که برایت بنویسم ...

از تمام احساسم ....

از بهار دستهای تو

روز من ...

روز مادر!

از اين روزها که مي گذرد ، هر روز

 

مثل عبور نور


مثل عبور نوروز


مثل صداي روز آمدنت ...

 

تمـــــام امروزم رو بدهکار توام ،

امروز هرچه دارم از توست ، از تو و حضورت

 

آرامشم ...هیشه برا

بدان همیشه برای آرامش تو تلاش می کنم

بدان که تمام من از توست

تو که هدیه می دهی به مادر ...

تو که روزم رو تبریک میگویی ...

تو که می بوسی ام  ...

این همه احساس ...

 

این همه شوق مادرانگی ...

 

همه و همه به خاطر وجود مِهربان توست

ممنون که مرا مادر خود خواندی .

ممنون که بهترین احساس دنیا ، مادر بودن رو به من بخشیدی .

و ممنون ازپدرت که مرا عشق خود نامید ...

خدا رو شکر می کنم که به من صلاحیت داد تا مادر تو باشم .

وای که چقدر خوشحالم از این همه خوشبختی کنار تو و پدرت ...

 

 و من با شما هستم...

                  تا همیشه

                                تا آخر

                                         تا انتها

                                                 تا قیامت

                                                 تا بهشت

                                                 تا جهنم

                                                 تا هر کجا که انتهاست

                                                 تا آخرت

                                                 آری ، من با شما هستم

 

چقدر دوستتان دارم"هانی"

 واین ..

این رو حتما گوش کنید عالیه ♥♥♥♥ Mano_Gonjeshka

چقدر دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)