عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

پارک و هوای بهاری

1393/2/12 1:37
181 بازدید
اشتراک گذاری

 شکر خدایا .... 

 شکر به خاطر گل بهشتی ام  ....  عدنانم  ......  

 نعمتی که برایم کامل ترین است ! 

 

امروز در یک صبح با شکوه با طعم زیبای بهاری تصمیم گرفتیم با خانواده بریم پارک ...

و چه پارکی بهتر و زیباتر از پارک ملت برای استشمام این هوای مطبوع بهاری ...

در ...

این روزها که من ثانیه به ثانیه و لحظه به لحظه اش را با تمام وجود قورت می دهم  

 این روزها که می دانم به چشم بر هم زدنی می روند و خاطره می شوند !   

 این روزها من ... از ته دلم شادم ... شادم از حضور سبز تو !  

 از برکت ِ وجود ِ آسمانیِ تو !

 

 

 

 

نمی شود که بهار از تو سبزتر باشد.

 

گل از تو گلگون تر



امید، از تو شیرین تر 

 

نمی شود که بهار از تو سبزتر باشد

 

شکوفه از تو شاداب تر

 

 

 

الهی قربون اون چشمهات بشم که از شادی برق میزد ..

چقدر بازی کردی ، ما هم از فرصت استفاده کردیم و کفش های تو رو از پات در آوردیم و بعد از بازرسی کلی از زمین اطراف ، گذاشتیم پا برهنه روی چمن راه بری و این انرژی + و حس خوب  رو از زمین بگیری .

کلی هم برات ماشین برده بودم و داشتی چمن ها رو با دست می کندی و بار ماشینها میکردی و با آهنگ کودکانه که صدای ماشین رو در می آوردی روی چمن ها راه میبردی...

 

 

 

بهت دقیق میشم...
وقت هایی که با خودت بازی می کنی و مشغول حرف زدن میشی!

چنان آرامشی داری وقت بازی هات، که من فقط محو تو میشم.
آنقدر قشنگ بازی می کنی که دلم می خواد ساعت هااا، نگاهت کنم...

تماما" با عشق و مهربانی حرف می زنی، آنقدر که لبخند بی اختیار مهمان لبانم می شود...

 

 

با تو راه می روم


درخت ها به رقص در می آیند

 

شاخه ها آواز می خوانند


و جای قدم های تو


بنفشه می نشیند


به صبح لبخند میزنی،


آفتاب برای دیدن ات خودش را بالاتر می کشد


دنبال مان می کند

 

 

بعد از کلی راه رفتن و ماشین بازی ، خسته شدی و شروع کردی به کندن چمنها و پرت کردن اونها به سمت من و بابا ... چقدر هم با این کار کیف میکردی

 

 

 و چه زیباست بازی پدر و پسری ...

اینگونه که تو را با پدرت می بینم، این احساس های نابِ پدر پسری را...
پُر از احساسات خوب می شوم برایت، برایش و برای خودم.

هزار سال هم بگذرد ،این روزها و ثانیه ها مرا به احساس عاشقانه می برد .

پُر از احساسات خوب می شوم با خنده هایت ،

 

خنده های تو تنها چیزی ست

که خدا
با دست هایش
خلق کرد!


پیش بینی می کنم روزهای خوب آینده را...

و فکر می کنم و فکر می کنم و می روم به رویا.

 تمام این ثانیه ها دوست داشتنی ست ...

 

 

مثل پرنده های بهاری در آفتاب

مثل زلال قطره باران صبحدم

 

ای مهربان من
من دوس
ت دارمت

 

پسندها (4)

نظرات (2)

فاطمه مامان باران
3 خرداد 93 23:58
سلام عزیزم پسر نازی دارین خدا حفظش کنه در ضمن ناز پسر اسم با مسمایی هم داره
ajij
4 خرداد 93 16:02
سلام هانیه جون.خوبی عزیزم؟ ماشالله چه پسمل نازي داري خدا حفظش کنه . عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي هانیه جون اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي