عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

می شود تورا ننویسم

1393/2/18 15:46
144 بازدید
اشتراک گذاری
چقدر این دوست‌داشتن‌های بی‌دلیل

خوب است...

 

 

دوست داشتنِ تو...

 

مثلِ هوا...مثلِ نفس...

 

نمی شود که در جان من جاری نباشد...نمی شود...

 

که اگر نباشد...من هم نیستم...

 

 

دوست داشتم ، امشب ساعت ها تماشایت کنم....

 

انگشت های کوچک ، اما مهربانت را که دور فرشته دیگری حلقه کرده بودی ...

 

 

امشب عروسی آیدا جون ( دختر عموی ) بابا فرزاد بود خیلی هم خوش گذشت .

این فرشته مهربون کوچولو هم دختر دایی آیدا جون بود . اسمش آرینا بود ... آرینا کوچولوی مهربون 1 سال از پسری ما کوچیکتر بود ...

 

الهی زنده باشین ...فرشته های مهربون زمینی

 

چه بخشنده خــ♥ـــدای ، عاشقی که  چه بی همتا این فرشته ها را آفریده .... 

 

 

بوسیدن آرینا از طرف پسری ما همان و گریه کردن آرینای لطیف همان ......

 

ديوانه ي دست هاتم


مبهوت خنده هاتم


گل قشنگم

 

گاهی وقت ها، دنیا ، تابلویی زیبا از آفرینش خداوندیست !
پُر از
مهر
، پر از نور ، همه شوق ، همه شور .

 انگار تمام خوبیها مال من است

 احساس می کنم بهترین لحظات زندگی را با هم خواهیم داشت

دلم می خواهد زودتر بزرگ شوی و تو هم تجربه ش کنی.

 دلم می خواهد حس عاشقی را تجربه کنی، به قـدری بی پایان!
قــــدر عشق من به پدرت، پدرت به من...

عاشقی ، لازمه ی زندگی است و زندگی کردن
مانند عشــــق من، به
خودت.

دلم می خواهد عاشق شدنت را ببینم.
بی شک، عشقی ست مثال زدنی و کهکشانی.
آخر تو خودت زاده ی عشقی و دست پرورده ی آن ،
خوب خوب نازنین من!

چه خوش لحظه هايي كه  تو در پرده عشق


  چنان شاد ، خوش ، گرم ، پويا


كه گفتي من به سر منزل آرزوها رسيدم

آخ که چقدر دلم دیدن آن روزهایت را می خواهد، دیدن بی تابی و انتظارت برای بوی یار.
آخ که تو چقدر قرار است آقا شوی، چقدر قرار ست من برای
تو بمیرم و بمیرم و بمیـــــــــــــرم.
آخ که چقدر عزیز می شوی، با موها و ته ریش هایی به رنگ زر!
دیدنت آتش به دلم می زند.

آخ که چقدر دوست دارم عاشق شدنت را ببینم.

آخ که چقـــــــــــدر من مادرم!

 

پسندها (6)

نظرات (5)

دنیا
12 خرداد 93 20:20
الهی من فدای هردوشون بشم که چقدر ناز و دوست داشتنی هستن زنده باشن ایشالله.پسر قشنگتونو جای من ببوسین. خوشحال میشم به منم سر بزنین.
کودک ايراني
13 خرداد 93 18:11
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! --------------
مامان زری
15 خرداد 93 23:46
ای جانم چقدر نازن این دو تا
مامان سمیه
19 خرداد 93 17:09
سلام عزیزم....خوبی ؟ نی نی خوشگلتون چطوره ؟ من شدیدا به نظر و کمک شما نیاز دارم.... می تونی بیایی خونه ی مجازی ما ؟ ممنونم و منتظرتون هستم. http://pesar2.niniweblog.com
مامان طاها و رها
3 تیر 93 15:18
خیلییییییی نازن