عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

قبله مایل به تو *

1393/4/19 0:28
184 بازدید
اشتراک گذاری

این بار


من در تو تمــــــام شدم...

 

 

 

خدایا این فرشته مهربان کیست که از آسمان برایم هدیه کرده ای؟


این چه گلی است که در هر چهار فصل گل است ؟


این چه ماهی است که در روزها هم در آسمان است و نور میدهد؟

 

 

تو مروارید چشمان خدایی

 

 تو سر مستی احساس خدایی

 

 تو همه درک خدا از هرچه زیبایی

 

 تو یک ناباور از خلق خدایی

 

تو روحت ، وجودت ، همه از مست خدایی

 

تو نقاشی احساس خدایی

 

 تو یک آزاده ی درک خدایی

 

تو یک دیوانه ی شور خدایی

 

 آه ، خدایم

 

من از همپاییه با تو سخت در شگفتم

 

که من را این چنین لایق بداند

 

در کنار تو

 

دست در دستان احساس خدا دارم

 

خداوندا

 

 

 


چقدر مهربان است مهر و محبت در وجود اوست.


هدیه خداوند برای من از بهشت است ، فرشته ای که مسافر بهشت است.


خدا برایم این مسافر را از بهشت فرستاده تا برای همیشه  این مسافردر قلبم بماند.

 

او بهشت را دیده و می داند چقدر زیباست!


خدایا این مسافر کیست که اینقدر قلبش از محبت می تپد و او کیست که اینقدر

 

از چشمانش مروارید می ریزد ، از دستانش گرما احساس می شود ، و از نگاهش

 

عشق خوانده میشود؟


او کیست که آمده در قلبم و غوغا به پا کرده و مرا دیوانه خودش کرده؟


او از سرزمین رویایی آمده سرزمینی که همه آرزوی دیدن آن را دارند.


او از بهشت آمده با کوله باری از امید و آرزو آمده.


با ابرها همسفر بوده ابرهایی که رنگین کمان ریلهای آن بودند.


من افتخار میکنم مادر فرشته و مسافری از بهشت خداوند شده ام!

 

یه پسرک چند ساله که داره کنار پدر و ، دقیقا به همون ترتیب نماز به پا می کنه !

 

فدای نماز خوندنت بشم من مادررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

چشمان تو ؛

 


دريچه اي از بهشت است .

 


من از همين دريچه ، خدا را مي بينم .

 


خدايي كه عطرش در حوالي تو جاري ست .

 

 

 

 

 شدی همانند بابا فرزاد

 

بابایی هر کار بکنه، تو تکرار می کنی؛

 

سجده می کنه ، تو هم سجده می کنی .

 

رکوع  ، قنوت ، به همان ترتیب دقیقا !

 

خوش به احوال دلت عدنان .... ، تو رو که می بینم کنار بابایی، دلم میره برات، براتون

 


و ذهنی که مرا تا دور آباد می بره ...

 

اینکه تو ، یه روز بشی مثل بابا فرزاد ، نهایت آرزوی منه!

 

 سرشار از غرور میشوم از داشتن تو

 

 

 

. آرامشم دوستت داریم، تا آنسوی ابدیت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)