عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

به سلامتی خواهرم ...

1393/5/15 16:22
2,901 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند که عشق و صبر را در انسان ها آفرید.

 

امروز رو برای خواهرم دعا میکنم

 

چون هرگز تاب ديدن غمش رو ندارم

 

امروز خواهر نازنیم عمل دیسک کمر داشت عملی که یک شبه تصمیم گرفته شد

 

و صبح قرار بود عمل بشه .

 

دردانه یمان هم همراه پدرش بود و از بابت نگهداریش خیالمان راحت بود چون

 

پدر و پسر حسابی

 

با هم خوش بودند و بخصوص پسرکمان که تمام عشقش پدرشه و از کنار هم بودن دنیایی

 

با هم میسازن وصف نشدنی ...

 

عجب روزی بود امروز ...

 

طفلی مادر نازنینم هم بدلیل پا در شدید پاش توی کچ بود و مجبور بود توی خونه بمونه

 

ولی دلش و دعاهای مادر پشت سرمان بود . من و مهسا و بابا همراه مینا بودیم .

 

بهترین بهترین من ؛

 

خواهرم ؛ خوب خوب نازنین من!

 

آرزويم اين است...

 

الهی جاده زندگیت هموار، آسمان چشمات صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشه

 

و هیچ وقت دردی در وجودت نباشه ..... هرچند تو این چند وقته خیلی درد کشیدی

 

 هرگز غمت مبادو خدا با تو یار باد....

 

گونه های لطیف خواهرم رو میبوسم و دعایم را بدرقه راهش میکنم ....

 

زورم به تنها چیزی که میرسد

 

این بغض لعنتی است …

 

که میشکنم

 

دستها سوي  دعا   بردم   من

 

نيست ترديد ،يقين دارم من

 

كه خدا وقت دعا با من بود

 

خدای خوبم سلام

 

مهربونم

 

دوستت دارم

 

دوستت دارم

 

دوستت دارم

 

با تمام احساسم

 

ممنونم که این احساس قشنگ الان در من جاریست

 

راستی خدای خوبم

 

میگن هر وقت با خلوص نیت صدات کنیم جواب میگیرم

 

ومن الان از ته دلم دعا میکنم برای شفای همه ی بیمارا

 

و بخصوص خواهرم  ؛

 

شك نكن كه خوب ميشي به زودي گل مینای من

 

مواظب خودت باش

 

مي بوسمت

 

خدایاااااا؛


شکــــــــــــرت...

 

عمل با موفقیت بعد از 2 ساعت تمام شد .

 

خدایا منو عاشق خواهرم نگه بدار

 

 تا ابد ...

 

هستم برایت خواهر گلم ..........براي هميشه...

 

و امشب برای اولین بار گل گندم ما در آغوش پدر شب رو به سر کرد .

 

من ماندم در بیمارستان همراه خاله مینا .

 

امروز برای اولین بار نفسهای پسرکمان از ما دور بود .

 

دیشب سخت گذشت بدون تو؛

 

چقـــــــدر دلم برایت تنگ شده بود پسرکم ؛ برای بوسیدنت !

 

خواب هایت همیشه آرام، مثل چشمانت...

 

 هانی ***

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)