عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

روزی که یه فرشته وارد خونمون شد

1390/1/25 23:45
175 بازدید
اشتراک گذاری

بنام مهربان بزرگوار

سلام عسل مامان ، وجودم ، نازنین پسرم .امروز پنج شنبه 25 فروردینه به لطف خدای مهربون  داریم بر می گردیم به خونمون . تو تا خونه توی ماشین خوابیدی دو تا بابا بزرگها و دو تا خاله هات و آرینا هم جلوی در خونه منتظر اومدن ما بودن رسیدیم جلوی در بابا فرجی قربونی رو جلوی در آماده کرده بود جلوی پای ما قربونی رو کشتن خاله مهسا در ماشین رو باز کرد و تو رو بغل کرد و گریه کرد بعدش هم منو بغل کرد و دو تا خواهر مثل اینکه چند سالی از هم دور بودیم  کلی دل تنگ شده بودیم هم دیگه رو بغل کردیم و گریه کردیم . خاله مینا هم داشت فیلم برداری می کرد بابا فرج کمی از خون قربونی رو آورد و به پیشونی منو تو زد برای رفع درد و بلا . بعدش رفتیم خونه در خونه رو که باز کردم انگار عمری از خونمون دور بودم دلم برای همه چی تنگ شده بود خیلی خوشحال بودم و همش داشتم زیر لب شکر خدا رو میکردم بوی خونه برام آرامش می داد . بابافرزاد مهربون و دوست داشتنی هم کل خونه رو بادکنک زده بود شکلکهای جالب آروین                  

 

اتاق من و تو رو هم تزیین کرده بود روی تمام میزها هم گل گذاشته بود

 

و همه خونه از تمیزی برق میزد  .ممنون بابا فرزاد مهربون

 

و فداکار به خاطر این همه دوست داشتن ما .

 

آسمانش آبی است

 

خانه ی زیبای ما

 

 آویزهایی از جنس عشق و پاکی

 

زینت دیوارهایی است که همه پوشیده از گل های عشق

 

به رنگ آزادی است

 

خانه زیبای ما

 

با ستونهایی از عشق و ایمان پا برجاست

 

بر روی فرشی که

 

با نردبانی سرخ و سفید و سبز

 

وبا نام و یاد تنهای تنها

 

تا عرش ادامه دارد

 

هر پنجره از خانه ما

 

رو به الطاف خدا همیشه باز است

 

شبهای خانه ما

 

با چراغ هایی که مهتابش

 

مهربانی نگاه خالق آفتاب است

 

نورانی است

پسرم ، ستاره درخشان زندگیمون به خونه و به زندگی منو و بابات خوش آمدی. امیدوارم در

این خونه و در کنار من و بابات روزهای خوبی داشته باشی . 

فردا میخواستیم روز نام گذاری پسرمون رو جشن بگیریم .

 

این آهنگ خیلی خیلی بهتر از من میتونه حرف دل منو بزنه.....

کلیک کنید

http://s6.picofile.com/file/8187639018/06_Setareh.mp3.html

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)