عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

پدر، تپـــــش قــلــب خــانه سبــــزمـــــــا

1393/2/23 10:06
134 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانترین بابای دنیا

 

صـادقانه دوستـت داریم و هزاران شاخـه گـل شقایق تقدیـمت می کنیم!

 

روزت مبـــــارک

 

 

 

اي اهورا

 

من كه امروز، در باغ گيتي

 

چون درختي همه برگ و بارم

 

رنج‌هاي گران پدر را

 

با كدامين زبان پاس دارم

 

سر به پاي پدر مي‌گذارم

 

جان به راه پدر مي‌سپارم

 

 

عزیزکم؛

 

پدرت،-همان محبوب ترینِ روزگارم ؛

 

او خدا نيست، اما وفايش

 

كمتر از لطف و مهر خدا نيپست ...

 

همسرم نازنینم ؛ برایت رویاهایی آرزو می کنم تمام نشدنی ...

 

پسرم آقای کوچک ما ؛

 

حتم دارم تو هم روزی پدری خواهی شد ، چون پدرت بی مثال ...

 

فردا ، تو می خوانی و تصور می کنی و لبخند می زنی ،


امروز ، من می نویسم و تصور می کنم و لبخند می زنم ...


 
تو برای دیروزت ، برای تمام کوچک بودن و شیرینی ات ،


من برای فردایت ، برای تماااااام مرد بودن و منش و بزرگ بودنت ...

 

برایت شوق آرزو می کنم


آرامش آرزو می کنم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)