عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

اولین پرش ...

1393/2/22 16:23
113 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق است بر آسمان پريدن

 

صد پرده به هر نفس دريدن

 

این روزها می پری ...

 

 

پریدن در حد 20 سانت ...

 

صدای پاهای کوچکت روی زمین، و ذوق کردن هایت، خانه را شور می بخشد!

 

لطافت زندگی را لمس میکنم ، برای چند لحظه نفس را در سینه حبس میکنم ...

 

به تماشایت مینشینم ...

 

خدایا این دانه بادام ما را چه طعمی آفریدی

 

که از دیدنش سیر نمی شوم .   .   .

 

 

تو : مامان ببین من می پلم ...

 

من : آفرین پسر گلم شما قوی هستی ، می تونی بپری ...

 

تو : بله من قَبی هستم بلَتَم بپرم !!! 2 ، 3 ، 5

 

 قربون اون شمارش پس و پیش گفتن برم جان مادر ...

 

اما خب من همین پس و پیش گفتن هایت را دوست دارم .


همین جا انداختن هاست که شیرین است دلبرکم .


بگو ، هر طور که دلت میخواهد بخوان و بگو .

 

در این لحظه زانوها ت روخم میکنی  وبعد دست های کوچک ولی پر توانت رو عقب و جلو

 

می کنی تا بتونی بیشتر بپری ....

 

 

 

و آنگاه می پری ...

 

 

 

من فدای تو کوچولوئه خودم بشم که با تمام توانی که داشتی تونستی 20 سانت بپری ...

 

ولی این شوق پریدن  20 سانت و حس خوب تو ستودنی ست .

 

بغلت می کنم، فشارت می دهم و می بوسمت!


که جز این، کار دیگه ای هم می توانم انجام دهم؟

 

و دوباره تکرار می کنی ...

 

دوباره .  .

 

و باز هم .  .  .


 

 

 

عدنان ؛

 

با تو عاشقی کنم

 


یا زندگی؟

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)