عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

کلاس موسیقی ♪♬

1393/4/1 19:01
159 بازدید
اشتراک گذاری

ناز و لبخند و صدات هارمونیه

 

نفست هزار و یک سمفونیه

 

نورچشممان را نوشتیم کلاس موسیقی ارف آموزشگاه پارس .

 

 

عزیز دلم ، پاره ی تنم !

 

به یاد می آورم ... روزی رو که به دنیا آمدی

 

به یاد می آورم ... روزی رو که برای اولین بـــــــــار دیدمت ، بوسیدمت ....

 

به یاد می آورم ...که جز تو نمیخواستم ....و نمی خواهم ...و نخواهم خواست...

 

شاد باشم ...آرام باشم ...قوی باشم ...

 

به یاد می آورم که دوباره و...دوباره...و دوباره...بگویم :

 

ممنوم که هستی...ممنونم که هستی...ممنونم که هستی....

 

آه ، چه بگویم که هر چه بگویم کفـــــاف نمیدهد جان دلم .

 

از طرفی شادم برای بالندگی ات ...


از طرفی دلتنگ و بی قرار  ، روزهای خوش نوزادی ات ...

 

چقدر زود بزرگ شدی همه ی هستی من .

 

آخ که چقدر زود دیر شد .

 

از مدتها قبل منتظر چنین روزی بودم . من و پدرت در مورد آموزشگاههای موسیقی

 

خیلی تحقیق کردیم و این آموزشگاه رو به دلیل موفقیتش در این زمینه برای تو

 

انتخاب کردیم و من مطمئن هستم به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی داری

 

در این زمینه حتما موفق می شوی نازنینم .

 

و امروز اولین جلسه موسیقی بود و قرار بود والدین در این جلسه بدون حضور کودکان باشند و

 

من هم در این  جلسه بدون حضور عدنان ، هنرمند کوچکمان بودم .

 

آرزو دارم ...

 

آن خداوندی که دنیا آفرید

 

تا ابد همراه و پشتیبان تو

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)