عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

❤❤❤تولدت مبارک زیباترین بهانه ی زندگی❤❤❤

1393/1/20 23:29
825 بازدید
اشتراک گذاری

و امـــــروز ؛
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netچه لطيف است حس آغازي دوباره ... تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
وبازبیستمین روز از فصل زیبای بهار...
20 فروردین پر خاطره ....
20 بهترین نمره خدای نازنین که به تو داده  !

آن تاریخ آشنایی که سه سال است می شناسمش !

و محکم ترین دلیل برای بودنم .... خوب بودنم ! 

سه ساله شدی پسرک شیرین زبان من ؛

ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من

 

"بخند پری کوچک دریاچه دلِ من " های تو


به لطافتی که از جنس مردانگی های دلِ توست...

 به همه این ها  که می اندیشم می بینم... بهارِمن تویی

که هر روز درون کوچه های دلم تازه می شوی...

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

 

سه سالگی ات شیرین ست .
مثل وقتی که می بوسمت و هنـــــوز عطر آن روزهایت را استشمام می کنم .
مثل وقتی که برایت 20 فروردین را ، مو به مو تعریف می کنم و گوش می دهی .
 36 ماهه ی بهشتی من ... 

 هزاران بار شکر ..... 

پسرم ...

 سه بهار .... سه تابستان ....سه پاییز ....سه زمستان را دیدی  

از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی

 

 عشق ِ پاک ِ من ... 

تولدت مبارک جان من ؛
امیدِ دل من ، روحِ زندگی من ، قلب من !

 

چقدر امروز نجوای " تولدت مبارک " را برایت سر دادم و تو چقدر خوشحال بودی .
تولدت مبارک نازنینم ، هــــــزاران بار مبارک ...

باشد برایت روزهایی پُر از عشق و سرمستی و زندگی تا همیشه .

 

. دوستت دارم ، هانی !

تو ، فصل سبز عشــــــــــقی ...

 

تو فصل سبز عشقی که هرگل بهارو از تو داره

 

اگه نوازش تو نباشه گل گلخونه خاره

 

نه ، ... بازهم نمی تونم اون حس زیبایی که درون قلبم هست برات بنویسم شاید این 

 

♥ ♥ ♥ ♥  دانلودانه  ♥ ♥ ♥ ♥

 

هدیه ای باشه برای گفتن گوشه ای از احساس درونی مادر بودنم برای تو ♥ گل همیشه بهارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)