عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

کلاس موســـــــیـــــــــقــــــی

1393/5/26 19:20
199 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من، فرشته من.

 


دیگر سخن نخواهم گفت


خود را مخفی خواهم کرد


آنجا که بتوانم تو را تماشا کنم

 

 


آنگاه که می رقصی و لبخند می زنی


و صدایت را بشنوم

 

 

 


آنگاه که آواز می خوانی و می خندی

 

 


بگذار تا


سایه ی سایه ات شوم


سایه ی دستت شوم

 

 

 

چقــــــــدر چشم در راه اینگونه آواز خواندنت بودم گُل من .


چقدر دل دل میکردم برای رسیدن به این روزهایمان  !

 

 

 

وعکسی با مربی بسیار صبور و مهربانت ( شیوا جون ) به همراه آقای خرگوش که مهمان امروز

کلاس موسیقی بود .

 

 

خودِ خوده بهشت در منحنی لبخند های توست ...

 

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آروز می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)