عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

1. آدمکــــــــــــــــــــ های خمیری

1393/2/8 17:11
162 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای هنرآفرین  

 

دیدن بازی کردن دُردانه یمان جدای از لذت بخش بودنش , بسیار برای من آموزنده است ... هر حرکتشان نشانه ایست به این که :  هنوز می شود ** بود ** ....     

ساعت 11:30...

امروز در یک صبح باران زده بهاری پسرکمان ، تصمیم گرفت " چشم چشم دو ابرو رو ، با خمیر بازی اجرا بکنه ...

وسایل خمیر بازی رو آوردیم ...

ملافه مخصوص بازی رو پهن کردیم کف اتاق . دلبندمان هم نشست کنار ما و شروع کردیم ...

مامان جون سینی رو بده!

بفرما  نفسم ... چی می خوای درست کنی ؟

و تو ای نازنین شروع میکنی با لحن شیرین به خوندن ( چشم ، چشم ،  دو اَبلو ، ...

و من بسان پرنده که با بهار

 لحظه ها را به آرامش دعوت می کنم

یعنی نمیدونم چطور میتونم احساس الانم رو بنویسم ...

مامان جون بیا تو هم چشم ، چشم ، دو ابلو ، بکن... چشم فرشته آرامشم

مامان جون من خاله مَسا (مهسا ) رو درست میکنم ..

درست کن ! تنها بهترینم ...

 از با تو بودن لذت می برم

 زیباترین لحظات را با تو دارم نازنینم ...

 

 

تو بهترین معنای تکاملی

تو زیباترین واژه ی بودنی

تو کاملترین کاملی

 تو همانی هستی که میشود با او به تکامل رسید

آری ،  تو  بهترین مکمّلی !

 

 

تو نه گلی ، نه ماهی و نه هیچ چیز دیگر

                                             تو خودت هستی

                                             تنها بهترین

                                             تنها آرامش

                                             تنها مهربان

                                             تنها زیبای من

 تو همانی هستی که خودت تنها بهترینی

                                             آری ، تو تنها خوب دنیایی !

 

 

الهی قربون اون دست های هنرمندت برم ....

تو یک انسان شگفت انگیزی

تو بهترین ِ بهترینهائی

 

 

تماما" با عشق و مهربانی خاله" مَسا " رو  می آفرینی ،

خسته نباشي گلِ نازم ،خسته نباشي شور و حالم .

 

 

مادر این کیه ؟

دارم ددی رو دُلُست می کنم ؟

درست کن جان مادر ...

 

 

به تو می بالم

وای که چقدر دوستت دارم عدنان جونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)