عدنانعدنان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

عدنان زیباترین لبخند خدا

3 . ماهی های حـوض عـدنانی ...

1393/2/25 17:18
133 بازدید
اشتراک گذاری

همه من ؛

 

عــــــدنانم

 

 دوستت دارم

 

 اندازه ی يه عالمه

 

 به اون خدا که ميشناسيش

 

 هر چی بگم بـــــــازم کمه

 

این روزهای که با تو بودنمان می گذرد به کودکانه های تو؛

 

پسرک نازم ؛

 

امروز که شما توی یک هوای گرم بهاری حوس آب بازی کردی

 

ما هم که عاشق آب بازی رفتیم حمام و ظرف رو پر از آب کردیم و بقیه بازی رو سپردیم دست

شما کاوشگر پاک و قشنگ ،  و به فکر های پُر از شور و بکــر تو و کار های نابَت !

 

 

و بعد می روی و تمام ماهی های رنگارنگ کوچیکت رو میاری می ریزی داخل آب و شروع

 

می کنی به ماهیگیری

 

 

چقدر ذوق می کردی و خوشحال بودی

 

و من عاشـــق  اين همه دلــبری تـــــو .

 

 

 تو بهترین معنای تکاملی

 تو زیباترین واژه ی بودنی

 تو کاملترین کاملی

 تو همانی هستی که میشود با او به تکامل رسید

                                              آری ،  تو  بهترین مکمّلی !

 

 

فدای تو و اون دستان کوچکت ...

 

تمام لباسهات رو خیس کردی، چقدر خوشحال و راضی بودی از ماهی های حوضت ..

هر چی که دستت می یومد می نداختی داخل آب...

 

ولی مهم خوشحالی تو بود عزیزکم ...

 

این کارها را بکنی یا نه، مهم نیست.

 

من این روزاتو دوس دارم

 

همین روزا که میخندی

 

نگاهت می کنم وقتی چشاتو ناز می بندی

 

 

آخ كه چه لذتي دارد ، هر لحظه و هر دم كنار هم بودن .


واااااي كه هر چه از لذتش بگويم كم گفتم .

 

این که من هم چون تو کودکی می شوم و با هم بازی میکنیم و تمام لذت دنیا مال ما

می شود...

 

مــــادر به فداي سر تا پاي تو .

پسندها (4)

نظرات (1)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 19:09
سلااااااام چ وب نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا